تفاوت جراحی بینی طبیعی و نیمه فانتزی

تفاوت های جراحی بینی

تفاوت جراحی بینی در مدل‌ های مختلف و راهکارهای متفاوت آن می باشد. زمانی که شما می‌ خواهید یک شکل خاص از بینی خود را شاهد باشید، حتماً باید از قبل انتظارات خود را مشخص کنید تا پزشک بداند که باید چه ظاهری را برای بینی شما در نظر بگیرد. از طرفی باید خودتان از قبل تفاوت جراحی بینی را بشناسید تا بدانید که کدام یک برای شما بهتر است. اگر می‌ خواهید با این تفاوت آشنا شوید این مقاله مخصوص شماست.

تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی و نیمه فانتزی

یکی از مهم ترین جراحی ‌هایی که این روزها انجام می‌ شود، جراحی بینی است. به خاطر همین آگاهی در مورد تفاوت جراحی بینی اهمیت بسیار زیادی دارد. چون بینی یک عضو اصلی در صورت است که ظاهر آن تاثیر زیادی در زیبایی دارد. زمانی که شما به پزشک مراجعه می‌ کنید، آنها را اول از همه مشخص می‌ کنند که چه نوع فرم بینی مد نظر شماست تا نواقص ظاهری بینی شما برطرف شود و شما بتوانید یک بینی سالم ‌تر و جذاب ‌تر داشته باشید.

تصمیم گیری بعد از شناخت تفاوت جراحی بینی

در مورد تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی و نیمه فانتزی اطلاعات زیادی را می ‌توانیم در اختیارتان قرار دهیم. به طور کل جراحی بینی طبیعی به روشی گفته می‌ شود که مشکلات تنفسی و زیبایی شما برطرف گردد اما هیچ تغییر خیلی خاصی در صورت شما ایجاد نگردد. یعنی کسی که شما را ببیند، متوجه می‌ شود که شما یک تغییر مثبت داشته‌اید اما شاید تشخیص عمل بینی را نداشته باشد. چون ساختار بینی شما همان ساختار قبلی است‌. فقط ایرادات آن برطرف شده است. در صورتی که در جراحی بینی نیمه فانتزی یا فانتزی و عروسکی چنین چیزی مشاهده نمی ‌شود.

تفاوت جراحی بینی

زمانی که قرار است جراحی بینی فانتزی انجام شود، پزشک در نظر می‌گیرد که زاویه بین لب بالا و بینی باید ۱۰۵ درجه تغییر داشته باشد اما در بینی طبیعی این زاویه بین ۹۰ تا ۹۵ درجه است. از همین جا می‌ توانید متوجه شوید که چقدر این دو مورد با یکدیگر متفاوت هستند. از طرفی زمانی که جراحی فانتزی انجام می‌ شود، پشت بینی نسبت به بینی طبیعی قوس بیشتری دارد. سوراخ‌ ها هم بیشتر از حد معمول کوچک می‌ شوند که البته گاهی اوقات فرد با مشکلات تنفسی دچار خواهد شد.

به خاطر همین است که پزشک اول باید فرم کلی صورت شما را ببیند و تشخیص بدهد که آیا شما برای انجام جراحی بینی عروسکی یا فانتزی گزینه مناسبی هستید یا نه.

در مورد تفاوت جراحی بینی طبیعی با بینی نیمه فانتزی باید بگوییم که همان تفاوت‌ها دوباره وجود دارد. یعنی مشکلات و نواقص بینی مانند افتادگی بینی نا تقارنی و نا تناسبی در بینی‌های برطرف می‌شود تا شما یک جراحی بینی طبیعی داشته باشید. اما تفاوت آن با بینی نیمه فانتزی در قوس و اندازه بینی است. در بینی نیمه فانتزی شما شاهد نوک بینی سر بالا خواهید بود که یک قوس نسبتاً معمولی هم دارد.

جراحی طبیعی انجام دهیم یا نیمه فانتزی؟

اینکه کدام روش برای شما مناسب ‌تر است، باید توسط پزشک تشخیص داده شود. گاهی اوقات هم شما گزینه خوبی برای دو مورد هستید و همه چیز طبق سلیقه خودتان انجام خواهد شد. البته مشکلات بینی هم باید در نظر گرفته شود. به طور مثال اگر مشکل انسداد بینی داشته باشید و تنفس خیلی عالی نباشد. در نتیجه اگر اهداف درمانی باشد، احتمالاً بینی طبیعی را برای شما در نظر می‌گیرند اما اگر قرار باشد که تغییرات ظاهری شما بیشتر باشد یا یک صورت ظریف‌تر و دخترانه‌تر داشته باشید، احتمالاً جراحی بینی نیمه فانتزی به شما پیشنهاد شود.

 جمع ‌بندی

اینکه شما چه نوع بینی را می‌خواهید و قرار است چه شکلی از بینی را تجربه کنید تا حد زیادی به سلیقه خودتان بستگی دارد. احتمالاً به همین دلیل است که خیلی از شما از قبل تحقیق می‌کنید تا بدانید که تفاوت جراحی بینی دقیقاً در چه مواردی است تا بتوانید به بینی ایده‌آل خود برسید. اگر شما به کلینیک ملل مراجعه کنید، آنها می‌توانند اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهند و در جلسه مشاوره مشخص شود که چه نوع بینی برای صورت شما مناسب‌تر است تا بتوانید جراحی را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای