رینوپلاستی بدون تیغ جراحی، روشی نوین برای ظاهری طبیعی

رینوپلاستی بدون تیغ جراحی، روشی نوین

رینوپلاستی بدون تیغ جراحی، که به عنوان رینوپلاستی بسته نیز شناخته می‌شود، روشی برای تغییر شکل بینی بدون ایجاد برش خارجی است. این روش برای افرادی که به دنبال اصلاح جزئی نقص‌های بینی خود هستند، مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی یا پهن بودن بینی، مناسب است.

رینوپلاستی یا جراحی بینی این روزها نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده است. انواع مختلفی از آنها روی کار آمده که پزشکان برای اینکه درد، ورم و خونریزی را کمتر کنند، به سراغ این روش می‌ روند. البته که همه گزینه مناسبی برای انواع مختلف این جراحی‌ ها نیستند اما با توجه به صلاحدید پزشک قدرت انتخاب شما بالاتر خواهد بود و می‌ توانید بین چند روش بهترین را انتخاب کنید. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که در مورد رینوپلاستی بدون تیغ جراحی صحبت کنیم. یکی از روش‌ های نوین که می‌ تواند ظاهری طبیعی و بدون ایراد را به صورت شما ببخشد.

روش‌ های مختلف برای رینوپلاستی بدون تیغ جراحی

رینوپلاستی بدون تیغ جراحی یعنی انجام عمل بینی و برطرف کردن ایرادات آن بدون هیچ گونه درد، خونریزی و جراحی. روش‌ های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. با ما همراه باشید تا آنها را به شما معرفی کنیم.

رینوپلاستی با چربی و ژل

اگر می‌ خواهید ایرادات بینی خود را برطرف کنید و خیلی تغییر خاصی در آن به وجود نیاورید، می‌ توانید از تزریق ژل و چربی استفاده نمایید. در واقع ژل یک ماده صنعتی است که معمولاً از هیالورونیک اسید ساخته می‌ شود یا اینکه می‌ توانید چربی بدن را هم جایگزین آن کنید که با استفاده از سانتریفیوژ آن را خالص می‌ کنند و تزریق را روی بینی شما انجام می‌ دهند.

چربی معمولاً نسبت به ژل ماندگاری بهتری دارد و عوارض آن کمتر است، زیرا با بدن شما سازگاری نشان می‌ دهد. هر گونه فرورفتگی کوچک روی بینی را می‌ توان با این مشکل برطرف کرد یا اینکه می‌ توانید با استفاده از آن به نوک بینی خود فرم بدهید.

رینوپلاستی بدون تیغ جراحی

رینوپلاستی با نخ لیفت

از دیگر انواع روش‌‌ هایی که می‌ تواند جایگزین عمل بینی باشد، رینوپلاستی با استفاده از نخ لیفت است. شما می‌ توانید از طریق این کار پره‌ های بینی خود را کمی حالت بدهید. اگر در نوک بینی شما افتادگی وجود دارد و عکسبرداری کردید و متوجه شدید که ساختار بینی شما مشکل خاصی ندارد، می‌ توانید از نخ لیفت استفاده کنید. این نوع روش برای افرادی مناسب است که بینی آنها افتادگی شدید نداشته باشد که معمولاً این نخ‌ ها تا دو سال هم دوام می‌ آورند.

رینوپلاستی با لیزر

از دیگر روش‌ های رینوپلاستی بدون تیغ جراحی استفاده از لیزر است. لیزر فقط برای از بین بردن موهای زائد نیست، بلکه برای فرم دادن نوک بینی هم از آن استفاده می‌ کنند. اگر جزو افرادی هستید که در نوک بینی شما انحراف خیلی کوچک و خفیفی وجود دارد، می‌ توانید از این روش کمک بگیرید که هیچگونه جراحی و تیغی هم استفاده نمی‌ شود.

رینوپلاستی از طریق پلاسما جت

این هم یکی از روش‌‌ های جدیدی است که روی کار آمده است. با استفاده از پلاسما جت هیچگونه تیغی روی صورت شما استفاده نمی‌ شود. اگر بینی گوشتی دارید و می‌ خواهید بینی شما خوش فرم‌ تر و زیباتر به نظر برسد، می‌ توانید از این روش استفاده کنید. اگر جزو افرادی هستید که حین خندیدن، پره‌ های بینی شما بیش از حد کشیده شده و پهن می‌ شود، این روش برای شما مناسب است.

زیرا پلاسما جت باعث می‌ شود که حجم بینی شما تا حد زیادی کاسته شود. همین باعث می‌ شود پره‌ های بینی شما کوچکتر نشان داده شود و نوک بینی شما هم جمع خواهد شد. در نتیجه حین خندیدن زیبایی چهره شما بیشتر از قبل نشان داده می‌ شود.

با تمام توضیحاتی که ارائه دادیم، باید بدانید که همه افراد مناسب برای این نوع روش‌ ها نیستند. اگر شما به کلینیک ملل مراجعه کنید و از قبل مشاوره بگیرید، آنها برایتان توضیح می‌ دهند که آیا باید جراحی انجام دهید یا اینکه روش‌ های بدون تیغ را انتخاب کنید تا برایتان بهتر باشد.

جمع‌ بندی

رینوپلاستی بدون تیغ جراحی موضوعی است که خیلی‌ ها در مورد آن تحقیق می‌ کنند. اگر شما هم دوست دارید که این نوع روش‌ ها را استفاده کنید و به زیبایی حداکثری برسید، ما در این مبحث به طور کامل برایتان توضیح دادیم که دقیقاً باید چه کار کنید و چه روش‌ هایی وجود دارد که بینی زیباتری داشته باشید. هر کدام از آنها مزایا و معایب خودشان را دارند که با مشورت پزشک می‌ توانید تصمیم بگیرید کدام یک از این موارد برای شما بهتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای