رازهای تناسب چهره با فرم بینی و تاثیر آن بر زیبایی و اعتماد به نفس

رازهای تناسب چهره با فرم بینی و تاثیر آن بر زیبایی و اعتماد به نفس

رازهای تناسب چهره با فرم بینی به عوامل متعددی، از جمله: فرم کلی صورت، اندازه و تناسب اجزای صورت، زاویه بین بینی و لب و قوس بینی بستگی دارد. از رازهای تناسب چهره، بینی متناسب با صورت است. شاید بارها خود را با انواع میکاپ‌ها و آرایش‌ها و لباس‌های مختلف روبروی آینه دیده باشید و حس کرده‌اید زیبایی لازم را بدست نیاورده‌اید.

باید به این نکته دقت کنید که تناسب اجزای صورت راز اصلی زیبایی یک فرد است. اگر فردی تناسب در چهره خود داشته باشد، با هر آرایش یا لباسی زیباست و نیاز به توضیح نیست که زیبایی یکی از مهم‌ترین عامل‌های افزایش اعتماد به نفس است.
مهم‌ترین عاملی که باید به آن دقت کرد این است که در اینجا ما به رازهای تناسب چهره با فرم بینی اشاره می‌کنیم. به معنی ساده‌تر، تناسب به معنی جراحی بینی عروسکی یا سر بالا یا غیره نیست. ممکن است جراحی بینی و خیلی کوچکتر کردن بینی به زیبایی شخصی منجر نشده و برعکس بینی عروسکی، برخی از چهره‌ها را بشدت زیبا نشان دهد. برای عمل زیبایی نیز انواع مختلفی از طرح‌ها وجود دارد که شما در اولین قدم باید بدانید که کدام مدل بینی به چهره شما ‌می‌آید و انواع مدل‌های بینی را بشناسید.

فرم بینی مناسب صورت‌های گرد

صورت‌های گرد به صورت‌هایی گفته می‌شود که دارای زاویه‌های کم و دارای لپ‌های پر و چانه گوشتی و پیشانی تقریبا پهنی هستند. یکی از رازهای تناسب چهره های گرد، بینی کوتاه و کوچک است. به این نکته دقت کنید که جراحی بینی فانتزی باید متناسب با سایز صورت باشد. اگر صورت شما با سایز کوچک است این مدل جراحی بینی موجب زیبایی شما و تاثیر در اعتماد به نفس شما می‌شود. اما اگر صورت گرد با سایز بزرگتری دارید سعی کنید کوچکی بینی شما به همان نسبت اندازه چهرتان باشد.

رازهای تناسب چهره با فرم بینی برای صورت‌های بیضی شکل

صورت‌های بیضی مانند صورت‌های گرد هستند با این تفاوت که پیشانی در این چهره‌ها مقداری کم عرض‌تر از صورت‌های گرد بوده و صورت حالتی کشیده به خود می‌گیرد. بینی متناسب با این چهره‌ها اغلب بینی‌هایی باریک و کشیده هستند. اگر حس می‌کنید صورت شما بیضی شکل است اما بینی پهنی دارید جراحی بینی استخوانی طبیعی می‌تواند به زیبایی شما و تناسب اجزای چهره شما کمک کند. دقت کنید که باریکی بینی شما باید بصورت طبیعی باشد و باریک بودن خیلی زیاد بینی برای چهره‌های بیضی مناسب نمی‌باشد.

رازهای تناسب چهره با فرم بینی

شکل بینی برای صورت‌های قلبی (چهره مثلثی)

صورت‌های قلبی به صورت‌هایی گفته می‌شود که دارای پیشانی پهن اما چانه‌ای باریک و زاویه‌دار باشند. بهترین مدل بینی متناسب با این چهره‌ها، بینی‌های فانتزی و کوچک است. با توجه به این موضوع جراحی بینی عروسکی بسیار مناسب چهره‌های مثلثی است. مدل موی تقریبا کوتاه هم در کنار یک بینی کوچک می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کرده و تاثیر بسزایی در زیبایی و اعتماد به نفس شما داشته باشد.

چه مدل بینی به صورت‌های الماسی شکل می‌آید؟

چهره‌های الماسی به چهره‌هایی گفته می‌شود که مانند صورت قلبی است با این تفاوت که اندازه گونه‌ها کشیده‌تر بوده و صورت دارای زوایای بیشتری نسبت به صورت‌های قلبی است. اگر حس می‌کنید صورت شما الماسی شکل است، حراجی بینی استخوانی طبیعی برای چهره شما بسیار مناسب است. مدل مو‌های بلند و چشم‌های درشت نیز برای این مدل چهره‌ها فوق العاده است و اصلی‌ترین رازهای تناسب چهره برای صورت‌های الماسی شکل این موارد هستند.

صورت‌های مستطیلی چگونه هستند و چه مدل بینی برای آن مناسب است؟

این نوع صورت‌ها دارای پیشانی پهن به همراه فکی پهن و تقریبا متناسب با عرض پیشانی هستند. برای این صورت‌ها بینی کشیده اما مقداری پهن مناسب است. در صورت جراحی بینی خود سعی کنید بینی را خیلی قلمی و استخوانی نکنید. بینی بسیار کوچک هم به علت درشت بودن فرم صورت شما ممکن است بسیار ریز به نظر برسد.

رازهای تناسب چهره

از رازهای تناسب چهره برای صورت‌های مربعی حراجی بینی عروسکی است!

صورت‌های مربعی مانند صورت‌های مستطیلی است با این تفاوت که دارای کشیدگی کمتری هستند و عرض و طول صورت به هم نزدیک هستند. صورت‌های مربعی هم مانند صورت‌های مستطیلی دارای فکی پهن‌تر نسبت به باقی صورت‌ها هستند. برای این چهره‌ها بینی های کوچک بسیار مناسب است. دقت کنید بینی کوچک به معنی این است که بینی در حالت کلی باریک است ولی طول آن نیز کم است. یعنی پهنای بینی نسبت به طول آن حد قابل توجهی را داراست و بینی به حالت باریک و قلمی دیده نمی‌شود. پس جراحی بینی استخوانی طبیعی برای این چهره‌ها مناسب نبوده و جراحی بینی عروسکی گزینه‌ی بهتری می‌باشد.

سخن پایانی

برای اینکه رازهای تناسب چهره با فرم بینی را بدانید می توانید علاوه بر مطالعه این مطلب با کلینیک ملل تماس بگیرید یا فرم مشاوره در سایت را پر کنید و با مشاران ما صحبت کنید. یک راهنمای حرفه ای به راحتی می تواند شما را از نوع و جراحی متناسب با صورت شما مشاوره دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای