رینوپلاستی با تزریق ژل: روشی موقت برای تغییر ظاهر

رینوپلاستی با تزریق ژل: روشی موقت برای تغییر ظاهر

رینوپلاستی با تزریق ژل، که به عنوان رینوپلاستی غیر جراحی نیز شناخته می‌شود، روشی برای تغییر شکل بینی بدون نیاز به جراحی است.  رینوپلاستی با استفاده از ابزارهای مختلفی انجام می‌ شود. یکی از مواردی که از آن استفاده می‌ کنند، ژل مانند اسید هیالورونیک است. شما می‌ توانید با استفاده از تزریق ژل ایرادات سطحی و جزئی بینی خود را از بین ببرید.

اگر قوز بینی دارید یا ناهمواری‌ های جزئی در بینی شما اتفاق افتاده یا نوک بینی شما فرم متعادلی ندارد، می‌ توانید از این روش استفاده کنید. افرادی که با ساختار کلی بینی خود موافق نیستند و می‌ خواهند تغییراتی را در آن ایجاد کنند، به سراغ این روش می‌ روند اما باید از قبل در موردش اطلاعات داشته باشید. بدین منظور ما در این مقاله راجع به رینوپلاستی با تزریق ژل با شما صحبت خواهیم کرد.

افراد مناسب برای تزریق ژل روی بینی

اگر شما قوز بینی خیلی شدید دارید یا بینی‌ تان بیش از حد پهن است یا افتادگی آن خیلی شدید است، باید به سراغ جراحی بینی بروید. در چنین شرایطی تزریق ژل نمی‌ تواند برای شما خیلی مفید و موثر باشد. تزریق ژل فقط تغییرات زیر را ایجاد می‌ کند:

  • بالا بردن نوک بینی به مقدار خفیف و ملایم
  • از بین بردن قوز بینی ملایم و صاف کردن پل بینی
  • بهبود ظاهر بینی کج با ایجاد تعادل و تقارن روی بینی
  • از بین بردن بی‌ نظمی‌ ها و ناهنجاری‌ های عمل جراحی قبلی

رینوپلاستی با تزریق ژل

مزایای رینوپلاستی با تزریق ژل

اگر شما رینوپلاستی با تزریق ژل را انجام دهید، مطمئن باشید مزایای زیادی شامل حالتان می‌ شود. شاید مزایای آن به اندازه عمل بینی نباشد اما به هر حال به خاطر اینکه روش راحت‌ تری است، می‌ توانید فواید آن را به وضوح احساس کنید که شامل موارد زیر هستند:

  • اول از همه اینکه در این روش هیچگونه برش و جراحی روی بینی شما انجام نمی‌ دهند. در نتیجه عوارض آن کمتر است و دوره نقاهت برای شما کوتاه‌ تر خواهد بود.
  • هزینه‌ ای که برای آن در نظر می‌ گیرند، نسبت به عمل جراحی خیلی بهتر و مقرون به صرفه‌ تر است.
  • زمانی که می‌ خواهند تزریقات ژل بینی را انجام دهند؛ بر خلاف جراحی بینی می‌ توان نتیجه کار را برگرداند. یعنی اگر شما از نتیجه راضی نباشید، می‌ توانید آنزیم تزریق کنید و ژل بینی هم از بین می‌ رود و انجام آن سخت نیست. به اصطلاح راه برگشت بعد از انجام این روش وجود دارد.
  • تزریق ژل در مدت زمان خیلی کوتاهی انجام می‌ شود؛ در صورتی که حتی اگر شما جدیدترین روش جراحی بینی گوشتی را انتخاب کنید، باز هم مدت زمان بیشتری به طول می‌ انجامد.

بعد از تزریق ژل یا اسید هیالورونیک خیلی راحت می‌ توانید به محل کار برگردید و نیازی به طی کردن دوره نقاهت ندارید.

مزایای رینوپلاستی با تزریق ژل

ماندگاری رینوپلاستی با تزریق ژل

اینکه شما ژل را در کجا تزریق کرده باشید، اهمیت بسیار زیادی دارد. کلینیک‌ های مختلفی هستند که از ژل‌ های نامرغوب استفاده می‌ کنند و بعد از مدتی هیچ اثری از آنها نمی‌ بینید یا حتی باعث ایجاد عفونت هم می‌ شود. پس در انتخاب کلینیک دقت کنید. کلینیک ما یعنی کلینیک ملل مدت زمان طولانی در این عرصه فعالیت می‌ کند. ما بهترین ژل‌ ها را متناسب با نوع بینی شما استفاده می‌ کنیم و در جلسات مشاوره هم به طور کامل راجع به این موضوع برایتان توضیح می‌ دهیم اما باید بدانید که نتیجه با تزریق ژل یک نتیجه موقتی است.

فیلرهایی که به بینی می‌ زنید، با توجه به نوع ژلی که انتخاب کرده‌ اید، بین مدت زمان ۹ الی ۱۸ ماه می‌ تواند دوام داشته باشد. بعد از این مدت زمان کم کم از بین می‌ رود و بینی شما دوباره به حالت قبل و اولیه خودش برمی‌ گردد. اگر تمایل داشته باشید، می‌ توانید دوباره تزریق ژل انجام دهید.

جمع‌ بندی

رینوپلاستی با تزریق ژل می‌ تواند یکی از بهترین روش‌ هایی باشد که برای تغییر در ظاهر و بینی خود انجام می‌ دهید. این روش بسیار موثر است و خیلی از افراد به جای عمل بینی آن را انتخاب کرده‌ اند، زیرا بدون دردسر است و نیازی به طی کردن دوره نقاهت ندارد و شما خیلی سریع می‌ توانید نتیجه را ببینید و از آن رضایت کافی داشته باشید. ما در این مبحث هم به طور کامل راجع به مزایای آن برایتان توضیح دادیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای