جراحی بینی نیمه فانتری چیست؟

جراحی بینی نیمه فانتری چیست؟

جراحی بینی نیمه فانتری چیست؟ آمار پزشکی نشان داده است در بین عمل‌های زیبایی، جراحی بینی در ایران رتبه اول را به خود اختصاص داده و سالانه افراد زیادی برای عمل بینی با هدف زیبایی اقدام می‌کنند. به همین دلیل است که کلینیک‌های زیبایی زیادی در کشور راه‌اندازی شده‌اند. در عمل بینی زیبایی شما می‌توانید فرم بینی دلخواه خود را به متخصصین پیشنهاد کنید تا در صورتی که امکان اجرای آن برای شما وجود داشت، جراحی براساس مدل پیشنهادی شما انجام شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از پرطرفدار‌ترین عمل‌های بینی است که تقریباً همه خانم‌ها در زمان مراجعه به ملل کلینیک از متخصص می‌خواهند که بینی آن‌ها به صورت نیمه فانتزی عمل کند. در این مطلب برای شما توضیح می‌دهیم که منظور از بینی فانتزی چیست و این جراحی به چه صورت پیش می‌رود.

منظور از جراحی بینی نیمه فانتزی چیست؟

در خصوص اینکه  جراحی بینی نیمه فانتری چیست می توان اینطور گفت. مهمترین نشانه بینی نیمه فانتزی، قوس کوچکی است که شما در قسمت نوک بینی مشاهده می‌کنید. در واقع در عمل بینی نیمه فانتزی متخصص بینی شما را به اندازه‌ای کوچک می‌کند که حالت نیمه عروسکی به خود گرفته و در نهایت در سمت نوک بینی یک قوس کوچک ایجاد خواهد کرد.

جراحی بینی نیمه فانتزی

میزان قوس در نوک بینی باید به گونه‌ای باشد که زاویه نوک بینی تا لب بالا بین ۹۵ تا 100 درجه تنظیم گردد. بنابراین همانطور که متوجه شدید عمل بینی نیمه فانتزی نیاز به دقت و ظرأفت بسیار بالایی دارد چون بینی شما باید حالت نیمه عروسکی به خود بگیرد و از طرف دیگر ساختار بینی دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

در خصوص اینکه  جراحی بینی نیمه فانتری چیست می توان اینطور گفت.  پس کوچکترین خطای متخصص می‌تواند زیبایی بینی شما را به طور کامل از بین ببرد. همچنین برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی باید مطمئن شوید که این فرم بینی برای صورت شما مناسب است یا خیر. از آنجایی که در این عمل اندازه بینی بسیار کوچک می‌شود بنابراین اگر صورت شما پهن و بزرگ باشد، بینی نیمه فانتزی با سایر اعضای صورت هماهنگی نخواهد داشت.

کاندید مناسب برای جراحی بینی نیمه فانتزی

در خصوص اینکه  جراحی بینی نیمه فانتری چیست می توان اینطور گفت. اغلب متقاضیان که به ملل کلینیک مراجعه می‌کنند در جلسه مشاوره از متخصص می‌خواهند جراحی بینی نیمه فانتزی و فانتزی را برای آن‌ها اجرا کند بدون اینکه بدانند آیا چنین عملی برای آن‌ها مناسب است یا خیر. قبل از جراحی، متخصص باید مطمئن شود که فرد متقاضی، از نظر سلامت مشکلی ندارد. در صورتی که محدودیتی از این نظر وجود نداشت، اکنون باید ساختار بینی را بررسی ‌کند.

در خصوص اینکه  جراحی بینی نیمه فانتری چیست می توان اینطور گفت. در به طور کلی جراحی بینی نیمه فانتزی برای کسانی بسیار مناسب است که بینی پهن و بزرگی دارند. همچنین نازک بودن پوست بینی یکی از شرایط لازم برای جراحی بینی نیمه فانتزی است چون در این صورت جراحی بسیار راحت‌تر پیش می‌رود. اما قبل از انتخاب مدل بینی، باید اندازه صورت و اندازه اجزای صورت را نیز بررسی نماییم.

در جراحی بینی نیمه فانتزی اندازه بینی به شدت کوچک می‌شود بنابراین اگر فردی صورت پهن داشته باشد و یا لب‌های او بزرگ و پهن باشند، کاندید مناسبی برای جراحی بینی فانتزی نخواهد بود.

دوره نقاهت بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی

در خصوص اینکه  جراحی بینی نیمه فانتری چیست می توان اینطور گفت. به طور کلی دوره نقاهت یا زمان طلایی برای هر نوع عمل بینی، دو هفته تعریف شده است. این دوهفته حساس‌ترین زمان شناخته شده و اگر یک فشار کوچک به بینی وارد گردد، نتیجه جراحی به طور کامل از دست خواهد رفت. با سپری شدن دوره نقاهت تقریباً می‌توانیم زندگی نرمال خود را شروع کنیم ولی فراموش نکنید که به مدت چند ماه احتیاط زیادی به خرج دهید تا بینی دستخوش تغییرات نشود.

برای مثال متخصص از شما می‌خواهد که حداقل چهار تا پنج را به هیچ عنوان انگشت خود را در داخل در مجاری بینی فرو نکنید؛اصلا نباید به بینی فشار وارد شود؛ در صورتی که آبریزش بینی پیدا کردید دستمال را محکم بینی خود نکشید و از فین کردن پرهیز نمایید. تمامی این موارد برای جلوگیری از جابجا شدن استخوان و غضروف میانی بینی اهمیت دارند.

سخن پایانی

در خصوص اینکه  جراحی بینی نیمه فانتری چیست می توان اینطور گفت. برای انتخاب یک مدل زیبا جهت جراحی بینی نیمه فانتری ، بهتر است از متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید. شاید تحت تأثیر دوستان و عکس‌های سلبریتی‌ها قرار گرفته‌اید و به این موضوع توجه ندارید که باید بینی با سایر اعضای صورت نیز هماهنگ باشد.

بنابراین زمانی که متقاضیان به ملل کلینیک مراجعه می‌کنند و از متخصص می‌خواهند جراحی بینی نیمه فانتزی را برای آن‌ها انجام دهد، متخصص خود را موظف می‌داند برای آن‌ها توضیح دهد جراحی به چه صورت انجام می‌شود و اگر بینی نیمه فانتزی برای آن‌ها مناسب نیست حتماً آن‌ها را متقاعد نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای