جراحی بینی با نتیجه طبیعی و ماندگار

جراحی بینی با نتیجه طبیعی و ماندگار

جراحی بینی به عنوان یک عمل زیبایی رایج در کشور ما و خیلی از کشور های دنیا شناخته می ‌شود. شما می‌توانید از این جراحی نتایج فوق العاده‌ای بگیرید؛ به شرطی که به پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کنید. از طرفی نکات قبل و بعد از عمل را رعایت کنید تا یک بینی زیبا داشته باشید.

خیلی از افراد جراحی بینی را فقط برای از بین بردن نواقص انجام می‌ دهند و خواستار نتایج طبیعی و ماندگار هستند که در این مقاله راجع به جراحی بینی با نتیجه طبیعی و ماندگار بیشتر برایتان توضیح خواهیم داد.

منظور از جراحی بینی با نتیجه طبیعی چیست؟

زمانی که صحبت از جراحی بینی طبیعی می ‌شود، خیلی ‌ها فکر می‌کنند که بینی طبیعی زیبا نیست؛ در صورتی که اشتباه می ‌کنند. بینی طبیعی می ‌تواند یکی از زیباترین انواع بینی‌ ها به شمار بیاید. زمانی که شما درخواست می‌ کنید جراحی بینی طبیعی داشته باشید، یعنی فقط می‌ خواهید نواقص را برطرف کنید و ایرادی روی بینی شما مشاهده نشود.

در چنین حالتی شاید اگر کسی شما را ببیند، متوجه نشود که عمل جراحی بینی انجام داده ‌اید. جراحی بینی طبیعی برای افرادی که بینی آن ها قوس زیاد دارند، امکان‌پذیر است. زیرا با برداشتن قوز و جلوگیری از هرگونه ظاهر فانتزی می ‌توانند یک بینی طبیعی داشته باشند.

در جراحی بینی طبیعی، افتادگی، پهنای زیاد، کجی، قوز بینی و انحراف برطرف می‌شود و شما یک بینی صاف خواهید داشت. در بعضی از موارد ممکن است یک قوس بسیار خفیف هم روی بینی وجود داشته باشد اما دیگر خبری از بینی عروسکی با انحنای زیاد نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است که برای جراحی بینی با نتیجه طبیعی و ماندگار از همان اول نتایج مشخص نمی‌ شود. بعد از تقریباً ۶ ماه شما می ‌توانید شاهد یک بینی بی‌عیب و نقص و طبیعی باشید که با مرور زمان ظاهر آن بهتر نیز خواهد شد.

جراحی بینی با نتیجه طبیعی

نکات مهم برای ماندگاری جراحی بینی

خیلی از شما علاوه بر یک بینی طبیعی به دنبال جراحی بینی ماندگار هستید. جالب است بدانید نکات مهمی هستند که می ‌توانید با رعایت آن ها نتیجه جراحی بینی را ماندگارتر کنید که شامل موارد زیر می‌ شود:

  • توجه به توصیه‌های جراح

زمانی که عمل بینی را انجام می ‌دهید، پزشک متخصص تعدادی توصیه ‌ها برایتان دارد. مثلاً اینکه اجسام سنگین بلند نکنید، سر خود را خم نکنید، تا مدت زمان طولانی حتماً چسب بینی استفاده کنید و موارد این چنینی که باید به دقت رعایت گردد. اگر بتوانید به توصیه ‌های جراح عمل کنید، قطعاً جراحی بینی با نتیجه طبیعی را تجربه خواهید کرد و از نتیجه رضایت حداکثری خواهید داشت.

  • استفاده نکردن از عینک

استفاده از عینک بعد از جراحی بینی یکی از اشتباه‌ترین اقداماتی است که افراد انجام می ‌دهند. عینک باعث می‌شود که قوس بینی شما دچار مشکل شود. در نتیجه یک فرورفتگی روی بینی به وجود می‌آید که نمی‌تواند به ماندگاری جراحی بینی شما کمک کند تا زمانی که پزشک اجازه نداده، از عینک استفاده نکنید.

  • رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی تا حد زیادی می ‌تواند روی بهبودی سریع و نتیجه بعد از جراحی تاثیرگذار باشد. معمولاً پزشک توصیه می ‌کند که مواد غذایی سرشار از فیبر و پروتئین استفاده کنید. در کنارش مایعات زیادی بنوشید و عادت‌های غلط را کنار بگذارید تا بتوانید جراحی بینی با نتیجه طبیعی را تجربه کنید.

  • بالا نگه داشتن سر هنگام خواب

بعد از اینکه جراحی بینی را انجام می ‌دهید، باید تا چند وقت هنگام خواب سر شما بالاتر از بدن تان باشد. کافی است که دو یا سه عدد بالش زیر سر خود بگذارید تا ورم بینی شما کاهش پیدا کند. با کاهش سریع‌تر ورم نتیجه بهتری از عمل بینی خواهید داشت و زودتر به بینی با فرم دلخواه تان می ‌رسید.

  1. ورزش نکردن

ورزش در هر برهه ‌ای از زندگی توصیه می ‌شود اما بعد از جراحی بینی نباید ورزش کنید. جراحی بینی با نتیجه طبیعی را زمانی می‌توانید تجربه کنید که از انجام ورزش‌های سنگین به شدت خودداری کنید. حتی ورزش‌های سبک تا مدتی بعد از جراحی بینی ممنوع است و شکل بینی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زیبایی ماندگار

یکی از مهم‌ترین مزایای جراحی بینی، ماندگاری نتایج آن است. با انجام جراحی بینی توسط یک جراح ماهر، می‌توانید به نتایجی دست یابید که تا سال‌ها ماندگار خواهند بود.

  • اعتماد به نفس بیشتر

جراحی بینی می‌تواند تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد داشته باشد. افرادی که از شکل بینی خود ناراضی هستند، ممکن است دچار مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب و اجتناب از اجتماع شوند. جراحی بینی می‌تواند به این افراد کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند.

  • عملکرد بهتر بینی

در برخی موارد، جراحی بینی می‌تواند برای بهبود عملکرد بینی نیز انجام شود. به عنوان مثال، جراحی بینی می‌تواند برای اصلاح انحراف بینی یا بهبود تنفس انجام شود.

یکی از مهم‌ترین نکات در جراحی بینی، طبیعی بودن نتایج آن است. یک جراح بینی ماهر می‌تواند بینی را به گونه‌ای جراحی کند که ظاهری طبیعی و متناسب با سایر اجزای صورت داشته باشد.

  • انتخاب جراح مناسب

انتخاب جراح مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت جراحی بینی است. یک جراح ماهر می‌تواند با توجه به نیازهای شما، بهترین روش جراحی را انتخاب کند و نتایجی طبیعی و ماندگار را برای شما به ارمغان آورد.

جمع‌بندی
همه شما دوست دارید که یک بینی طبیعی را بعد از جراحی تجربه کنید. از طرفی می‌خواهید این نتیجه را تا سال‌های سال شاهد باشید. به خاطر همین ما یک سری نکات را به شما معرفی کردیم که به جراحی بینی با نتیجه طبیعی و ماندگار کمک می‌کند. اگر به کلینیک‌های معتبری مانند کلینیک ملل مراجعه کنید، مطمئناً نتیجه ماندگاری از جراحی خود خواهید داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای