پلکسر بینی چیست؟ | پلکسر بینی گوشتی و استخوانی

پلاسما جت بینی

اگر به دنبال زیبایی بینی هستید، احتمالاً نام پلکسر به گوشتان خورده است. خیلی از شما فقط نام آن را شنیده‌ اید اما نمی‌ دانید که دقیقاً پلکسر بینی چیست. ما در این مقاله کار شما را راحت‌ تر کردیم و می‌ خواهیم راجع به این نوع اقدام زیبایی با شما صحبت کنیم. پلکسر بینی که بر روی فرم بینی کار می شود نیاز به عمل بینی ندارد. پس اگر می‌خواهید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و بدانید که گزینه خوبی برای انجام این کار هستید یا نه، ما را تا انتها همراهی کنید.

پلکسر بینی چیست؟

بهتر است که از همین اول یک تعریف درست و دقیق راجع به این فرایند داشته باشید. پلکسر بینی گوشتی یا هر بینی دیگری وسیله‌ ای است که از طریق آن بدون اینکه جراحی انجام دهند‌ بینی شما را زیبا می‌ کند.

در واقع به آن پلاسماجت بینی هم گفته می‌ شود که از طریق بی ‌حسی موضعی در هر جلسه این کار را برایتان انجام می‌ دهند. هر جلسه این کار بین ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت زمان می‌ برد.

مراحل انجام پلکسر

حال که با یک تعریف جزئی از این اقدام زیبایی آشنا شدید، باید برایتان توضیح دهیم که پلکسر را چگونه انجام می‌ دهند. زمانی که شما به عنوان کیس پلکسر بینی به بیمارستان مراجعه می‌ کنید یا قرار است این کار را در کلینیک انجام دهید، یک سری آماده سازی‌ ها انجام می‌ شود.

در ابتدا محلی که قرار است پلکسر را روی آن به انجام برسانند، بی حس می‌ کنند. بعد از چند دقیقه که اطمینان پیدا کردند بی‌حسی به طور کامل اثر کرده، پلکسر را آغاز می‌ کنند.

پلاسما جت بینی

در مرحله بعدی دستگاه پلکسر روی کار می‌ آید. این دستگاه یک قلم مخصوص دارد. در واقع کل دستگاه یک وسیله بی سیم است که شبیه به یک قلم است؛ قلمی که یک شاخک کوچک دارد. از طریق این قلم، گاز رسانا در فواصل خیلی کم در نقطه‌ های خیلی کوچک به لایه سطحی پوست تابانده می‌ شود. همین باعث می‌ شود که پوست در آن ناحیه به حالت شبیه به تصعید برسد و ناحیه مورد نظر جمع شود و بینی کوچکتر به نظر برسد.

به خاطر همین است که پلکسر بینی گوشتی رواج بیشتری دارد. بعد از اینکه کار به اتمام می‌ رسد که معمولاً بیشتر از نیم ساعت هم به طول نخواهد انجامید، محلی که پلکسر شده است را با مواد مخصوص ضدعفونی می‌‌کنند. برای اینکه شما شاهد سوزش به خاطر سوختگی پلکسر نباشید، حتماً ژل خنک کننده را روی ناحیه مورد نظر و روی زخم‌ ها استفاده می‌ کنند.

آیا پلکسر برای بینی استخوانی هم استفاده می‌ شود؟

سوالی که خیلی از شما می‌ پرسید، این است که آیا پلکسر بینی استخوانی هم امکان‌پذیر است. در بینی استخوانی شما با یک بافت مواجه هستید که بخش بیشتر آن از بافت غضروفی یا استخوانی تشکیل داده شده است. برای چنین بینی‌ هایی امکان انجام پلکسر وجود ندارد. حتی این کار را برای بینی غضروفی هم انجام نمی‌ دهند. تنها برای بینی‌ هایی می‌ توان این کار را انجام داد که بیشتر بافت آن چربی یا ماهیچه باشد.

ماندگاری پلکسر بینی

یکی دیگر از سوالاتی که خیلی از افراد می‌پرسند، این است که ماندگاری پلکسر بینی چقدر است. بعد از اینکه شما شاهد یک سری تغییرات از طریق این تکنیک می‌ شوید، شرایط برایتان بهتر از قبل خواهد بود. یعنی با یک بینی زیباتر مواجه هستید اما این تغییرات همیشگی نیست.

می‌توان گفت این روش کاملاً موقتی است که مزایا و معایب خودش را دارد. پزشک باید تشخیص دهد که آیا شما کیس مناسبی برای انجام این کار هستید اما به هر حال باید تعداد جلسات زیادی را سپری کنید و انتظار یک نتیجه ماندگار و دائمی هم نداشته باشید.

از طرفی حواستان باشد که هزینه بیش از حد از شما نگیرند. به همین منظور ما کلینیک ملل را به شما معرفی می‌ کنیم؛ کلینیکی که اقدامات زیبایی از جمله پلکسر بینی را برای‌تان انجام می‌دهد و خیالتان از امنیت و قیمت مناسب راحت است.

جمع‌بندی

پلکسر بینی یکی از روش‌های زیبایی است که این روزها خیلی زیاد به آن توجه می‌شود اما شاید شما راجع به این موضوع اطلاعات کافی نداشته باشید. با مطالعه این مقاله می‌توانید متوجه شوید که پلکسر دقیقاً چیست، چه مراحلی دارد و ماندگاری آن چقدر است. در نتیجه راحت می‌توانید تصمیم بگیرید که تمایل به انجام این کار دارید یا نه و سپس اقدام کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد فرم نوک بینی در چهره افراد چه تاثیری دارد؟ بر روی لینک کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای