عمل بینی با حداقل تهاجم و درد

عمل بینی با حداقل تهاجم و درد

جراحی بینی با حداقل تهاجم یکی از پرطرفدارترین جراحی‌ها در کل دنیا به حساب می‌آید. افراد مختلفی تصمیم می‌‌گیرند که در برهه‌ای از زندگی خود جراحی بینی انجام دهند اما خیلی‌‌ها به دنبال این هستند که عمل بینی با حداقل تهاجم را تجربه کنند. حال سوال اینجاست که آیا می‌‌توانیم چنین جراحی را داشته باشیم یا نه؟ قطعاً بله‌ پس اگر می‌‌خواهید با این نوع جراحی آشنایی بیشتری داشته باشید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

عمل بینی با حداقل تهاجم منظور از تهاجم چیست؟

زمانی که صحبت از عمل بینی با حداقل تهاجم می‌ شود، منظور ما این است که یک سری تکنیک‌ ها روی بینی پیاده شود که کمترین میزان درد، خونریزی و جراحت را ایجاد کند. اگر عمل بینی شما تهاجم کمی داشته باشد، یعنی خیلی راحت ‌تر می‌ توانید دوره نقاهت را پشت سر بگذارید. خوشبختانه امکان انجام چنین جراحی وجود دارد.

عمل بینی بسته جزو کم تهاجم‌‌ترین عمل‌های جراحی است که روی بینی افراد انجام می‌ شود. این عمل در واقع یک تکنیک با تهاجم پایین و مدرن به حساب می‌آید. علت تهاجم کم به خاطر نوع برشی است که پزشک روی بینی انجام می‌دهد. در این نوع جراحی برخلاف جراحی باز به جای اینکه پوست بینی را برش دهند.

فقط یک سری شکاف و برش را داخل سوراخ بینی ایجاد می‌کنند. در نتیجه پوست از روی ساختار بینی جدا نمی‌شود. فقط از داخل سوراخ بینی مقداری اصلاحات انجام می‌گیرد. همین باعث می‌شود که دوره نقاهت بعد از عمل بینی بسته شما بعد از جراحی خیلی کوتاه‌تر و راحت‌تر باشد.

عمل بینی با حداقل تهاجم

مزایای جراحی بینی با تهاجم پایین

اگر می ‌خواهید عمل بینی با حداقل تهاجم را انجام دهید، باید راجع به مزایای آن هم اطلاعات داشته باشید. در نتیجه می ‌دانید که عمل خیلی راحت‌تری را در انتظار دارید. مزایای این نوع جراحی شامل موارد زیر است:

  • عدم به جا ماندن زخم و اسکار

یکی از مزایایی که این عمل جراحی دارد، این است که اسکار و زخم روی بینی به جا نمی ‌ماند. همین می‌تواند عاملی برای تقاضای بیشتر افراد در این نوع جراحی باشد. البته شاید شما گزینه و کاندیدای مناسبی برای جراحی نباشید اما اگر می‌خواهید آن را انجام دهید، بدانید که خیلی زخم و اسکار شدیدی روی پوست خود تجربه نخواهید کرد که این یک مزیت بسیار بزرگ است.

  • مدت زمان کوتاه جراحی

از مزایای دیگری که در مورد عمل بینی با حداقل تهاجم می‌ توانیم نام ببریم، این است که زمان جراحی کوتاه‌تر است. از آنجایی که این یک جراحی مدرن با برش و تهاجم کمتر به حساب می‌آید، در نتیجه پزشک از طریق سوراخ بینی اصلاحاتی را انجام می‌دهد و شما سریع از اتاق عمل بیرون می‌آیید.

  • نتیجه طبیعی و نچرال

عمل بینی با حداقل تهاجم برای افرادی مناسب است که فقط می‌ خواهند نواقص بینی خود را به صورت خیلی جزئی برطرف کنند‌. همین باعث می ‌شود که بعد از جراحی شما شاهد یک بینی طبیعی‌تر و نچرال‌تر باشید. پس اگر طرفدار این نوع جراحی هستید، بدانید که نتیجه خیلی فانتزی و عروسکی از آب در نخواهد آمد.

عمل بینی با عمل غیر تهاجمی

  • دوره ریکاوری کوتاه‌تر

از مزایای دیگری که باید برای عمل بینی با حداقل تهاجم نام ببریم، این است که دوره ریکاوری آن خیلی کوتاه‌تر و سریع‌تر است. برش ‌هایی که در این نوع جراحی می ‌دهند؛ کوچک و محدود هستند‌ و در نتیجه کبودی و ورم در آن کمتر ظاهر می‌شود. همین باعث می‌شود که سرعت بهبودی افزایش پیدا کرده و شما خیلی سریع‌تر و با درد کمتر به نتیجه برسید.

در واقع خیلی از افراد به خاطر دوره ریکاوری و نقاهت کوتاه‌تر تمایل دارند که این نوع جراحی را انجام دهند اما باز هم تاکید می‌کنیم که همه چیز بستگی به نظر پزشکتان دارد. قطعاً اگر پزشک این نوع جراحی را انجام دهد، کارتان خیلی راحت‌تر خواهد بود.

جمع‌ بندی

عمل بینی جزو عمل‌های جراحی است که افراد از دوره نقاهت و ریکاوری آن کمی می‌ترسند. هیچ نگرانی وجود ندارد و شما هم مانند بقیه می‌توانید سختی‌ها را پشت سر بگذارید اما عمل بینی با حداقل تهاجم یا همان عمل جراحی بینی بسته یکی از بهترین گزینه‌ها است که کمترین میزان سختی را ایجاد می‌کند. اگر به کلینیک ملل مراجعه کنید، پزشکتان راجع به این قضیه بیشتر برایتان توضیح می‌دهند و جراحی بی‌عیب و نقصی را تجربه می‌کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای