صفر تا صد عمل بینی طبیعی مردانه

رینوپلاستی طبیعی مردانه

خیلی از آقایان به سراغ عمل بینی نمی‌روند، زیرا بر این باور هستند که بعد از عمل بینی ظاهر آنها زنانه می‌شود اما این باور اشتباه و غلط است. شما می‌توانید به پزشکانی مراجعه کنید که تخصص آنها عمل بینی طبیعی مردانه است و نه تنها ظاهر زنان پیدا نکنید. بلکه صورت شما یک صورت مردانه جذاب‌تر از قبل بشود. به خاطر همین ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به عمل بینی طبیعی مردانه توضیحاتی در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد انجام این کار را دادید، با اطلاعات بیشتری به سراغ آن بروید.

منظور از عمل بینی طبیعی مردانه چیست؟

عمل بینی طبیعی مردانه یعنی عملی که بعد از اینکه فرد شما را می‌بیند، هیچ احساسی از زنانه بودن صورت شما نداشته باشد. یعنی بینی یک قوس مردانه داشته باشد؛ قوسی که خیلی زیاد نباشد. از طرفی بیش از حد کوچک نشود و ظرافت زنانه نداشته باشد. در کنارش عیب و نقصی هم از آن به چشم نخورد. یعنی مشکلاتی مانند قوز یا بزرگ بودن سوراخ دماغ‌ها به چشم نخورد. در واقع اگر شما می‌خواهید عمل بینی مردان را به شکل طبیعی تجربه کنید. هیچگاه شاهد یک بینی خوکی یا بینی سر بالا نخواهید بود. نوک بینی در آقایان در حالت طبیعی از خانم‌ها ضخیم‌تر و بزرگتر است.

زمانی هم که عمل بینی انجام می‌شود، نباید به این ضخامت خیلی دست زد. در واقع بینی آقایان برای اینکه طبیعی باشد، باید یک حالت استخوانی یا اسکلتی باشد. در نتیجه هم ظاهر زیباتر از آب در می‌آید، هم اینکه فرم بینی جذاب‌تر خواهد شد.

ویژگی بینی استخوانی در مردان

اگر شما می‌خواهید به عنوان یک آقا، عمل بینی طبیعی مردانه انجام دهید و مشکلاتی مانند انحراف بینی یا شکستگی برطرف شود، احتمالاً بینی استخوانی دارید. باید با ویژگی بینی استخوانی در مردان آشنا شوید تا بدانید که در این دسته هستید یا نه:

 

عمل بینی طبیعی مردانه

 

  • قوز یا فرورفتگی روی تیغه بینی
  • عقابی بودن بینی
  • بزرگ بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • عدم تقارن در سوراخ‌های بینی
  • کج بودن تیغه بینی

ویژگی بینی گوشتی در مردان

بینی گوشتی در مردان هم یک سری ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد که باید شناسایی شود تا ببینید که در این دسته هستید یا نه:

  • وجودِ گوشت‌های اضافه در اطراف بینی
  • پهنای بیشتر بینی
  • پهن بودن سوراخ‌ های بینی
  • در بعضی از موارد کج بودن بینی
  • فرم نامتناسب بینی

چگونگی عمل بینی طبیعی برای مردان

اگر شما مشکلاتی مانند شکستگی بینی مردان را دارید یا به هر دلیل دیگری می‌خواهید عمل بینی طبیعی مردانه را به انجام برسانید؛ باید یک سری آشنایی با این مدل بینی داشته باشید. سوالی که اول از همه از خودتان باید بپرسید، این است که به چه نوع عمل بینی، عمل طبیعی گفته می‌شود.

اگر قرار باشد بینی شما فرم طبیعی داشته باشد، یعنی جراحی قرار است انجام شود که بینی با دیگر اجزای صورت حالت تناسب بیشتری داشته باشد. یعنی بعد از اینکه عمل می‌کنید و فردی به صورت شما نگاه می‌کند، مطمئن نباشد که شما عمل بینی قبلاً انجام داده‌اید یا نه.

  • در رینوپلاستی طبیعی مردانه معمولاً قوس روی بینی ایجاد نخواهد شد. حتی نوک بینی هم ضخامت خودش را حفظ می‌کند و در راستای خودش قرار می‌گیرد.
  • حال تغییرات دیگر بستگی به ساختار چهره شما نیز دارد که می‌تواند هزینه جراحی بینی آقایان را تغییر دهد. با توجه به ساختار چهره‌ای که برای شما وجود دارد، بستگی به اینکه بینی شما گوشتی یا استخوانی است، تغییرات دیگر روی بینی اعمال خواهد شد و عمل زیبایی به اتمام می‌رسد.
  • به هر حال بینی طبیعی مردانه یعنی بینی با تیغه صاف با زاویه ۹۰ درجه بین لب بالایی و نوک بینی که یکی از جذاب‌ترین نوع عمل جراحی برای بینی آقایان به حساب می‌آید و طرفدار آن هم خیلی بیشتر است. اگر شما به کلینیک ملل مراجعه کنید، آنها می‌توانند یک بینی طبیعی مردانه را به شما تحویل بدهند. یعنی بینی که از هر لحاظ ظاهر مردانه شما را جذاب‌تر کند.

جمع‌بندی

عمل جراحی بینی برای مردان متفاوت از خانم‌ها است، زیرا مردان همیشه یک ظاهر طبیعی‌تر می‌خواهند که اقتدار و مردانگی داخل آن حفظ شده باشد و خیلی به دنبال ظرافت نیستند. به خاطر همین ما در این مقاله به طور کامل راجع به بینی طبیعی مردانه صحبت کردیم و برایتان ویژگی‌های این نوع جراحی‌ها را توضیح دادیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای