رینوپلاستی با لیزر، ظرافت و دقت بی‌ نظیر

رینوپلاستی با لیزر، ظرافت و دقت بی‌ نظیر

رینوپلاستی با لیزر مزایای قابل توجهی نسبت به روش سنتی دارد؟ حتماً می‌ دانید که این روزها خیلی از کارهای زیبایی را با استفاده از لیزر انجام می‌ دهند. لیزر فقط برای از بین بردن موهای زائد یا لک‌ های پوستی نیست، بلکه از طریق آن می‌ توانند خیلی از ضایعه‌ ها را بردارند یا اینکه بینی را زیباتر از قبل کنند.

به خاطر همین رینوپلاستی با لیزر هم می‌ تواند یک روش بسیار مناسب باشد و به عنوان عمل بینی قابل اعتماد معرفی می‌ شود اما باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید و ببینید که شما کیس مناسبی برای انجام این کار هستید یا نه. با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

کاربرد لیزر برای زیبایی بینی

اگر می‌ خواهید در مورد کاربرد لیزر برای زیبایی بینی آشنا شوید، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

لیزر می‌ تواند آکنه‌ های روی پوست بینی را به خوبی برطرف کند. با استفاده از لیزر یک برش دقیق روی بینی شما ایجاد می‌ کند. لیزر می‌ اواند به صورت نسبی پوست بینی شما را در بخش‌ های ضخیم نازک‌ تر کند. همچنین می‌ تواند با نازک کردن پوست بینی کمی آن را کوچک تر نشان دهد.

رینوپلاستی با لیزر

جراحی بینی با استفاده از لیزر

این روزها خیلی از شما در مورد جراحی بینی با روش‌ های مختلف از جمله لیزر چیزهایی شنیده‌ اید اما نمی‌ دانید که دقیقاً روش انجام آن چگونه است. در این روش باید از لیزر co۲ استفاده کرد. فقط این لیزر است که می‌ تواند پوست ضخیم روی بینی گوشتی را بردارد و به پوست نازک تبدیل کند. در واقع لیزر روی استخوان کاری انجام نمی‌ دهد، بلکه تمرکز آن روی نازک کردن گوشت و یا پوست بینی است که به عنوان یکی از روش‌ های زیبایی بینی از آن یاد می‌ کنند. بعد از عمل جراحی به خاطر اینکه پوست بینی شما نازک‌ تر شده، کمی کوچک‌ تر نشان داده می‌ شود. البته که پزشک باید به اندازه کافی در این زمینه مهارت داشته باشد تا بتواند شما را به نتیجه مد نظرتان برساند. پس به هر جایی برای انجام این کار مراجعه نکنید.

کاندیدای مناسب برای جراحی بینی با استفاده از لیزر

همه شما گزینه مناسبی برای رینوپلاستی با لیزر نیستید. این نوع جراحی بینی برای همه افراد نمی‌ تواند نتیجه خوبی داشته باشد. اگر شما اختلال انعقاد خون دارید یا اخیراً به صورت طبیعی برنزه انجام داده‌ اید، یعنی آفتاب گرفتید، بدانید که اصلاً نباید به سراغ درمان با لیزر بروید. لیزر برای افرادی مناسب است که بینی آنها به خاطر بیماری‌ هایی مانند سرطان یا به خاطر تصادف‌ های خیلی شدید فرم طبیعی خود را از دست داده و می‌ خواهند کمی ظاهر آن را تغییر دهند.

اگر شما به خاطر این اتفاقات فکر می‌ کنید که بینی‌ تان دیگر زیبا نیست، به سراغ این روش بروید اما در غیر این صورت باید با پزشک مشورت کنید و ببینید که گزینه مناسبی برای انجام این کار هستید یا نه. زمانی که پزشک می‌ خواهد شما را بررسی کند، چند عامل را در نظر می‌ گیرد تا جواب نهایی را به شما بدهد. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • نوع پوست
  • برنز نکردن پوست در مدت زمان اخیر
  • وضعیت ابتلا به دیابت

مزایای رینوپلاستی با لیزر

اگر شما به مراکز معتبری مانند کلینیک ملل مراجعه کنید و این روش را امتحان کنید، مطمئن باشید مزایای زیادی شامل حالتان می‌ شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • اول از اینکه دوره نقاهت شما بسیار کوتاه خواهد بود.
  • مدت زمان این جراحی نسبت به روش‌ های دیگر کوتاه‌ تر است و درد را احساس نمی‌ کنید.
  • این روش جزو جراحی‌ های سرپایی دسته‌ بندی می‌ شود.
  • از بی‌ حسی هم برای آن استفاده نمی‌ کنند.
  • فقط یک بی حسی موضعی روی بینی شما می‌ زنند تا خیلی راحت و ایمن کار را انجام دهند.

مزایای رینوپلاستی با لیزر

جمع‌ بندی

رینوپلاستی با لیزر یکی از روش‌های جدیدی است که این روزها خیلی‌ ها به سراغ انجام آن می‌ روند. خیلی از افراد که پوست بینی ضخیمی دارند، می‌ خواهند از این طریق پوست بینی خود را نازک کنند که همین باعث می‌ شود بینی آنها کوچک تر نشان داده شود. ما در این مبحث به طور کامل راجع به این موضوع برایتان صحبت کردیم و گفتیم که این روش چه مزایایی می‌ تواند داشته باشد و از طریق آن می‌ توانید چه شرایطی را تجربه کنید و آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید یا نه.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای