جراحی بینی طبیعی + قیمت و نحوه انجام

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی یکی از عمل‌هایی است که با هدف زیبایی نیز انجام می‌شود. بعضی از متقاضیان، بینی نرمال دارند ولی به دلیل اینکه تحت تأثیر سلبریتی‌ها قرار می‌گیرند دوست دارند جراحی بینی انجام داده و مدل بینی خود را تغییر دهند. اما گروه دوم کسانی هستند که به دلیل نقص ظاهری بینی خود می‌خواهند جراحی بینی را انجام دهند. این دسته از افراد عمدتاً به دنبال جراحی بینی طبیعی هستند. حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که منظور از عمل بینی طبیعی چیست؟ در این مطلب که توسط متخصصان حرفه‌ای در ملل کلینیک نگارش شده است به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد.

جراحی بینی طبیعی چیست؟

اگر می‌خواهید مشکل انحراف بینی یا مشکلاتی که در ساختار ظاهری بینی وجود دارد را برطرف کنید بدون اینکه کسی متوجه شود شما عمل بینی انجام داده‌اید، باید به سراغ جراحی بینی طبیعی بروید. در واقع بعد از اینکه جراحی بینی به اتمام می‌رسد، کسی متوجه دستکاری شدن بینی شما نخواهد شد. اما اگر از متخصص بخواهید مدل بینی عروسکی و یا مدل بینی سلبریتی‌ها را برای شما اجرا کند، قطعا تعادل بین اجزای صورت بهم خورده و هر کس به چهره شما نگاه کند متوجه می‌شود که شما بینی خود را عمل کرده‌اید.

جراحی بینی طبیعی

مهمترین مزایای جراحی بینی طبیعی

در جلسه مشاوره که با جراح شرکت می‌کنید باید ابتدا عکسبرداری از بینی خود انجام دهید تا میزان ناهنجاری در ساختار داخلی و حتی ظاهر بینی شما بررسی گردد. سپس در صورتی که کاندید مناسب باشید، تاریخ جراحی مشخص خواهد شد. همه متخصصان توصیه می‌کنند که جراحی بینی طبیعی را انجام دهید و به سراغ تغییر مدل بینی نروید. اما عمل بینی طبیعی چه مزیت‌هایی دارد:

  • اولین مزیت عمل بینی طبیعی این است که چهره شما حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند بدون اینکه ردپایی از عمل بر روی چهره شما باقی بماند. در واقع متخصص بینی را به گونه‌ای عمل می‌کند که ناهنجاری‌ها برطرف شود و بینی شما به حالت طبیعی فرم بگیرد.
  • دومین مزیت جراحی بینی طبیعی، جلوگیری از دستکاری بیش از اندازه ساختار بینی است. وقتی شما از متخصص بخواهید یک مدل خاصی را بر روی بینی شما اجرا کند، گاهی اوقات لازم است مجاری داخلی بینی بیش از اندازه تنگ شوند و در نتیجه شما در تنفس دچار مشکل می‌شوید.

چنین عملی به مرور زمان عواقبی را در پی خواهد داشت چرا که تنگی نفس و در نتیجه فشار به قلب، شما را اذیت می‌کند. ولی در عمل بینی طبیعی، روند جراحی به گونه‌ای انجام می‌شود که ناهنجاری بینی برطرف گردد ولی ساختار داخلی بینی به هیچ عنوان تغییرات زیادی را متحمل نخواهد شد.

برای جراحی بینی طبیعی چکار کنیم؟

  1. در اولین قدم شما باید یک متخصص حرفه‌ای و کلینیک معتبر را شناسایی نمایید چون به هر حال این جراحی در صورت انجام می‌شود و یک اشتباه متخصص می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.
  2. سپس باید در جلسه مشاوره با متخصص شرکت کنید. لازم است آزمایش خون انجام دهید و نتیجه آن را همراه با تست‌های مربوط به سلامتی شامل تست قلب به متخصص ارائه کنید. همچنین باید از زوایای مختلف از بینی خود عکس بگیرید تا متخصص بهتر بتواند وضعیت بینی را کنترل کند.
  3. در صورتی که از نظر سلامت مشکلی نداشته باشید، متخصص براساس شرایط کاری و زندگی شما تاریخ مناسبی را برای عمل بینی طبیعی در نظر خواهد گرفت.
    بعد از اتمام عمل دوره نقاهت شما آغاز می‌شود. باید به تمام توصیه‌های مراقبتی توسط متخصص توجه کنید تا مشکلی برای شما رخ نداده و در نهایت بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی بینی طبیعی به دست بیاورید.

سخن پایانی

همانگونه که در این مطلب توضیح داده شد انتخاب متخصص حرفه‌ای برای انجام جراحی بینی طبیعی، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع ۹۰ درصد نتیجه این عمل به مهارت متخصص بستگی دارد. بنابراین شما نباید در انتخاب جراح، سرسری عمل کنید. ملل کلینیک به عنوان یکی از کلینیک‌های مدرن، مجهز و معتبر در ایران شناخته شده است که تحت نظر پزشکان حاذق و توانمند مدیریت می‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره جهت جراحی بینی طبیعی، با کارشناسان ما در این مرکز صحبت کنید. مطمئن باشید اگر تخصصان ما به این نتیجه برسند که انجام عمل بینی برای شما لازم نیست، قطعاً در جلسه مشاوره برای شما توضیحاتی ارائه می‌کنند تا بتوانید تصمیم درستی اتخاذ کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای